Godkväll folket!!







Pja vad ska man skriva för ointressant nu då??
Sitter i soffan och gör inge nå för tillfället, mina killar är i Alwins rum och byter blöja och tar på pyjamasen så kanske gossen somnar på nå tag..
Vi har en skål med chips och även en med godis, visst är vi nyttiga ;) Hade väl iaf tänkt mysa i soffan och kanske se nån bra film lr så ikväll men nu börjar jag känna mig lite trött så vi får väl se hur länge man orkar hålla uppe ögonen..


Idag har jag och Alwin varit med mommo och prova en ny bil som hon ska låna hem på måndag och jag hoppas verkligen att hon köper den för hon behöver verkligen en bil med automat!! Så var den ju faktiskt riktigt fin och och himla sköna säten så den lär jag ju ska låna :)



Imorron ska jag och se när Matilda som jobbar med oss gifter sig :) har aldrig varit på ett bröllop så det ska bli kul!!
Sen på kvällen ser det ut som att det blir utgång om jag inte hinner ändra mig ännu en gång :)







Nu ska jag mysa med mina pojkar :)


Kommentarer
Josse

Mysigt att se film och ta det lugnt. Vi såg changeling förra helgen den var jättebra! rekommenderar den!

2009-02-28 @ 10:24:17
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
MIlla

Jag å Tony kommer nog i kväll till ida vi se väll Gooo*

2009-02-28 @ 10:34:18
URL: http://millvall.blogg.se/
Milla

Vi ska vara hos oss =) p& K

2009-02-28 @ 14:35:58
URL: http://millvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0