En stund för mig själv







Nu ikväll for jag iväg och lämnade pojkarna hemma i hopp om att få mig lite färg på kroppen men man får ju börja lite försiktigt för det är ju ett bra tag sen man solade och inte har man direkt nån lust att se ut som en kräfta.. Så jag får fara en sväng igen här nån dag och så fortsätta så så kanske man får sig nån bränna till slut så man inte behöver gå runt som ett vandrande lik..
Det var andra gången jag for ut utan Alwin och det känns liksom som att man glömt nånting för det blir som så tomt när man är van att ha med honom alltid..
På tisdag ska jag lämna bort honom en lite längre stund för jag ska och färga håret så man slipper gå runt med utväxt och gult hår så då ska han vara med mormor :) Men det är ju bara över gatan från frisörskolan där jag ska färga så han är ju inte så långt borta då..

Jocke har nyss farit på träning och Ida R kommer hot när som helst så jag skriver mer sen :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0