Denna jäkla kyla









Men förbannat att det aldrig kan sluta vara så kyligt ute!!
-22 är det idag och vem fan vill gå ut då?? Inte då jag iaf!!
Jag har just förlängt min föräldraledighet för jag hade bara sökt till 15mars men nu har jag sökt april ut sen får vi se om jag kanske börjar jobba 1-2 dagar i veckan bara för att få göra nån nytta och så får ju Jocke mer tid med gossen :)
Känns som att dom är med varandra alldelens för lite som det är nu när han jobbar på dagarna och tränar på kvällarna men som tur är så är ju snart säsongen över och då blir det ju inte fullt lika mkt träningar men ändå..
Nåja vi får ju se hur det blir :)
I sommar ska han då ta ut pappadagar så då hade jag tänkt söka semester och kanske även jobba lite, vi får se hur vi gör..

Gossen sitter här brevid mig och håller på att somna till och från men jag tror nog han vill äta snart så då får han mysa ner sig under täcket sen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0