Då var man färdig knådad för denna gång






Sådär du har man äntligen fått färgat håret och varit på helkroppsmassage, gud så skönt!!
Gjorde en kallare ton i håret den här gången så nu är det lite ask,silver aktigt typ så det inte ska bli gult som det blev förra gången men botten blev inte alls som vi tänk oss utan den blev en helt annan nyans än resten av håret så jag ska tillbaka nästa vecka och fixa till det så då får vi hoppas det blir som det ska..

Massagen var så himla skön men tiden gick alldelens för fort, jag hade kunnat ligga där en timme till.. Nåja hon sa att jag var mest spänd kring skuldrorna och axlarna vilket jag redan visste men även vaderna, WHAT? Varför blir man spänd där liksom??
Man skulle verkligen behöva gå på massage oftare så man inte alltid är så spänd och har knutar, låsningar osv..
Jag har funderingar på att börja gå hos en sjukgymnast så jag får bukt på min stackars rygg nån gång.. Har snett bäcken så det blir som att ena benet är längre än det andra och då blir jag snedbelastad vilket resulterar i låsningar och sånt tråkigt.. Jag har ju trots allt frikort så det blir ju gratis dessutom :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0