Usch och blää!!




Idag vid 12 tiden fick jag fara och hämta Jocke på jobbet för att han hade spytt så jag gick över med Alwin till grannarna så han fick vara där och leka under tiden och gick sen dit själv..
Har gått an med handsprit överallt och skrubbat toan med wc-rent och klorin och sen spritat händerna 100ggr om!!
Jag hoppas att jag och Alwin slipper bli sjuka om det nu är magsjuka han har!!
Fast viktigast är ju att Alwin klarar sig!!

Passade på att göra spenatsoppa till middag då Jocke ändå inte skulle äta, han fick nyponsoppa ist :)
Sen har jag och gossen lekt med alla hans leksaker och städat i hans rum för att få in alla saker där..
Nu behövs det bara några förvaringslådor så inte allt behöver vara kring golvet!
Får ta och fara till Hpda i övermorron lr nå och inhandla det samt en toastol :)
Imorron ska jag och lämna nå prover 8.40 och sen tänkte jag, Ida och Alwin åka till Luleå, där blir det att gå på stan och kolla in rean och sen på Maxi för storhandling av mat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0