Onsdag 091202




Sitter nu i soffan och är frusen och trött men jag vågar inte gå och lägga mig förrän Jocke kommer hem..
Han är i Nyborg och spolar så dom får sig någon is där nån gång..
Hoppas bara det inte tinar bort sen!!

Jag och gossen har inte gjort många knop idag,,
Varit hos grannarne en sväng och sen har vi vilat..
I eftermiddag/kväll har vi varit på middag hos Ida och sen gick vi till Lisa,Sami och Lily och hlsade på :)
Gud så liten och söt hon var, man blir ganaksa sugen själv på en sån liten en igen :) Hihi
Alwin blev iaf sotis och grinig när han blev trött och hans mamma hade en annan bebis i famnen..

Imorron ska jag och Therese åka till Hpda och lämna barnen hemma med sina pappor då dom ändå helst slipper följa med så kan vi lika gärna åka utan dom så slipper man höra på massa gnäll ;)
Julklappar och mat står på shoppinglistan fast helst av allt skulle jag vilja handla massa på Ikea oxå!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0