Mycket drömmar





Gud vad jag har drömt mycket konstiga drömmar medans jag har sovit idag!!
Inte alls roliga för fem öre, så tur det bara var drömmar och inte på riktigt!!
Har nyss kommit hem från en liten promenad, jag var och mötte Ida och gossen så nu sover han gott här ute i vagnen :)
Han ville visst inte sova igår kväll så han hade varit vaken till 23 men hellre det än att Ida ska behöva bråka med honom då han grinar och skriker!!
Vet inte riktigt vad det har tagit åt honom då han nu gjort så flera kvällar senaste veckorna??
Sen hade han hostat mycket oxå så vid 5tiden var dom vakna men som tur var somnade han om sen när han fått välling.. Känns ju lite trist att han skulle sova dåligt nu när han sov där men det är ju sånt som hör till, man vet ju aldrig hur dom sover från natt till natt!!
Hoppas inte Ida är allt för trött och slut idag ;)

Sitter och funderar på vad man ska göra för middag, Jocke har tidig träning idag så han kommer inte hem förrän vid åtta så jag får helt enkelt äta själv och då är det inte så jätte kul att ställa sig och laga nå så det får nog bli nå enkelt..
Ska gå och kolla vad som finns!!


Kommentarer
Ida

Äh, det är sånt man får ta. Är ändå roligt att vara med Alwin och jag har bara varit lite trött :P

2009-12-11 @ 00:07:03
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0