Matsedel






Efter våran vilostund tidigare var jag tvungen att fundera ut något att laga till middag vilket jag börjar vara jökligt less nu!!
Varför kan man inte bara få en matsedel och så kommer någon hit med färdig mat??
Det skulle vara lyx!!
Ne nog är det väl kul att laga mat men ibland blir jag så less då det stor helt stilla i skallen och så känns det som att man alltid äter samma maträtter..
Nåja, jag gjorde iaf körrfärsbiffar och makaroner och gott lev det!!

Alwin har varit väldigt trött och grinig och till slut somnade han här i soffan i Jokes knä så jag fixade välling och medicin så fick han lägga sig i sängen där han somnade på en gång efter att han tömt flaskan..
Jag har vikt tvätt och ska även sätta igång nån maskin så man inte har så fullt i tvättkorgarna..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0