Man går som om fått sig i röven





Träningsvärken är ett faktum och jag går som om jag fått något i röven men vad gör väl de då vet jag ju att det tagit och kanske lär mig att man ska stretcha efter men bara kanske!!
Jag är gansla dåligt på det där med stretch och enda gångerna jag gör det är när jag är på gruppträning..
Imorron hoppas jag att jag har både tid och ork till att dra en sväng på gymet för då kan jag med gott samvete dricka julmust,glögg och äta peppisar med brie till Idol :)
Tesse och Matte ska nämligen komma och se Idolfinalen med oss så jag tänkte ladda upp med lite godsaker :)
Skulle även vilja hinna baka något imorron så vi får se om jag slänger ihop någon kaka lr om det mitt i allt blir knäck..

Jag har massor jag vill göra i helgen men då är ju frågan om tiden räcker till och om min lata sambo som aldrig ids göra något eller fara någonstans är med på mina noter.. Jag tvivlar på det men man kan ju alltid hoppas!!
Om inte annat får jag väl helt enkelt tvinga honom!!

Vi behöver verkligen fara till Haparanda för att byta några julklappar som jag köpt åt Alwin då hans farmor och farfar köpt likadant samt köpa lite mer klappar!!
Jag vill och måste baka julfika och julgodis!!
Det måste plockas undan hemma!!
Vi måste hämta motionscykeln som vi fått av J´s farmor men som han aldrig ids fara och hämta!!
Skulle även vilja hinna med gymet!!
På lördag är det match och jag hoppas den blir kl15 och inte 20 för då kan inte jag och gossen titta då han ska sova och blir det kl15 så kan vi äta något och bowla med Jonny,Ida,Jimmy och Anna på kvällen..
Och mitt i alla måsten så ska vi även hinna leka, busa och ge gossen massa uppmärksamhet!!
Så Jocke då vet du vad vi ska göra i helgen ;)






Kommentarer
Emma - williams mamma

Låter som att ni kommer få en toppen och mysig helg. Vi håller på och flyttar med mina föräldrar så vet inte exakt vad som kommer hända. Men vet att de blir idol mys iaf ikväll med :) Vem tror du tar hem de ikväll? :P



Kram

2009-12-11 @ 10:16:50
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Tess

Jag har ju gjort d... Så får se hur d blir till veckan!

2009-12-11 @ 18:50:23
URL: http://tessanstromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0