Lite nytt




Jag måste erkänna att jag har haft det ganska lyxigt i helgen som har sluppit laga nå mat över huvudtaget!! :)
Igår blev jag ju bjuden på köttsoppa hos grannarna och idag på gröt lunch hos J´s mormor och morfar och sen ringde grannen poch frågade om jag ville äta grillade hamburgare med dom :)
Det är ju så trist att laga mat och äta själv så det passade ju perfa!!

Jag har nu suttit ett tag och läst lite bloggar och jag börjar känna mig peppad för massa nytt och förändring i mitt liv!!
Just nu står jag och trampar på ett och samma ställe men det måste jag nu ändra på för att någonsin bli nöjd!!
Nu behöver jag bara massa respons från några personer och sedan en jävla kämparvilja så ska nog detta gå vägen..

Jag känner mig trött i kropp och knopp så jag ska väl snart häva mig i säng och läsa en stund innan det är dax att sova.. Jocke kommer hem inatt någon gång vid 5-6 tiden kanske så ska han sedan jobba men imorron slutar han 12 så då tänkte jag passa på och fara på gymet, sola och lite andra välbehövliga saker som jag känner att jag inte har hunnit med på ett tag..


Men nu säger jag godnatt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0