Jag ser det snöar!!





Idag snöar det och är inte alls många munisgrader längre så jag tänkte att vi ska ta oss en prommis ner på stan en sväng och kolla lite, bara för att komma oss ut efter att ha suttit inne sen i tisdags..
Gossen har sovit bra inatt och endast vaknat en gång för att få tutten så nu har man fått sig lite mer sömn vilket var väldigt behövligt!!
Febern är nästan borta och jag hoopas det fortsätter på samma spår så han slipper vara sjuk mer!!

Jag hade tänkt leta fram ett par skor som vi har lånat från syster som Nova hade då hon var mindre så Alwin kan gå ute men jag hittar dom fan inte!!
Vet som inte vart jag ska leta??
Kanske går ner i källaren sen och kollar om dom är där??
Annars vette tusan vart dom kan vara!!?
Någonstans i huset är dom ju men det är ju stort så dom kan ju vara vart som helst!!

Förresten så lyckades Alwin just klättra upp i soffan!!
Han har försökt göra det nu ett tag men inte tagit sig men nu så :)
Gissa om han blev nå glad!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0