Fredag 091211





Det blev inte riktigt som jag hade tänkt idag men jag har iaf bakat filkaka(mjuk pepparkaka),
saffranskaka och chokladkola och gott blev det :)
Tesse, Matte och Terror har varit här och sett Idol med oss och fikat, druckit julmust och lite vin :)
Har även fått färgat håret så nu är det rött igen, det hade ju typ åkt ur och så hade jag utväxt så det var inte så jätte snyggt.. Så tack Tesse för hjälpen!!

Alwin vaknade just efter man fått veta vem som vunnit Idol och var jätte ledsen och det gick inte att honom att somna om då han bara grinade så han fick komma upp och sitta med oss en stund för att sedan få torr blöja och lelle när gästerna hade farit och nu tror jag han sover igen..

Idol var riktigt spännade ikväll och jag tycker absolut att Erik var en värdig vinnare!!
Det var dom ju iofs båda två men jag har hela tiden tyckt bäst om Erik!!
Tycker ni det var rätt person som vann??




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0