Feber





Nu ikväll har jag varit och sett New moon på bio med Vickan och Lisa och jag måste säga att den var bra men jag hade förväntat mig mer av den, fast så blir det väl alltid då man läst böckerna.. :)
Nu längtar jag bara tills jag får se dom andra oxå!!



Gossen har varit väldigt grinig och gnällig i eftermiddag och ett tag innan jag skulle iväg då kändes han varm så tog tempen som visade att han hade 39 i feber så en supp blev det och sen fick han dricka vatten!!
Stackars lilla gossen!!
Han har faktist aldrig tidigare haft högre feber än 38,7 så jag hoppas det här går över snabbt så han får vara pigg och glad!!
Funderar lite på om jag ska bädda på en madrass och sova i hans rum inatt ifall han inte hinner vakna nå innan vi ska sova så han kan komma till våran säng..
Vill som helst vara i närheten om det skulle vara något..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0