En vecka






Tanken slog mig just att det bara är en vecka kvar till julafton!!
Jag känner mig jätte stressad men jag kan inte förklara varför för det vet jag inte ens själv??
Jag har köpt dom flesta julklapparna men det känns ändå som att jag har hur mkt som helst kvar..
Dessutom hade jag velat hinna fira jul med min familj oxå men som det ser ut nu så kommer det hela skita sig..
Vi hade nämligen tänkt vara i Nyborg på julafton (mamma jobbar ändå så då slapp man fundera så mkt på det) men på juldagen hade jag velat att vi skulle vara alla hemma hos mamma men Jocke jobbar till 16 och min syster med familj har tydligen inte tid att vara i Kalix så länge så jag funderar allvarligt på att skita i det hela och bara vara hemma ist..
Känns ju inge kul när vi ändå inte kan pussla ihop det så att alla kan vara med..

Huvudsaken är att gossen får en bra första jul och det tror jag nog att han kommer få då dom flesta
från "pappas" sida kommer att vara med på julafton :)
Ska bli spännande att se vad han får i julklapp och av vilka!!


Kommentarer
Susanne

Åh,så söt han e..

2009-12-18 @ 17:06:52
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0