Då var julen över





Då var julen över för denna gång!!
Dagen har varit trevlig med trevligt sällskap och god mat men så är det väl oftast på julafton :)
Alwin har varit igång i stort sett hela dagen och han ville inte ens sova när vi la honom då vi kom hem vid åtta så han fick vara uppe och leka med sina leksaker men just innan jag skulle iväg och jobba så åkte han i säng för han kan ju inte vara vaken hur länge som helst..
Som tippat så fick Alwin dom flesta julklapparna och när han sen satt bredvid alla paket så syntes han knappt för att det var så mkt :)
Han har fått MASSOR av leksaker så nu ska det rensas bort babyleksaker så dom nya får plats!!
Var tvungen att räkna alla paket då det såg ut att vara så mkt och endast 29stycken fick han!!
Imorron blir det dessutom mer då vi ska till mamma för julfirande!!

Var lite fundersam på hur det skulle gå för Alwin när tomten kom då han annars är ganska harig av sig men det gick hur bra som helst och han var inte nes rädd..
Han gick fram och tog sina julklappar och innan tomten skulle fara så tog vi kort på tomten med Alwin i famnen :)

Jag och Jocke fick verkligen superbra julklappar men det om var mest uppskattat var nog
*Hemmabio paket
*Klocka

Fast självklart å var ju allt annat bra oxå!! :)


Är ju som sagt och jobbar natt nu och jag har inte hunnit vila nå idag så jag var lite fundersam på hur jag skulle orka men än så länge går det då bra :)
Har köpt mig 2 Red bull så jag ska nog överleva!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0