Bara jag och gossen





Nu har Jocke åkt iväg på bandyresa så det är bara jag och gossen hemma i helgen och vi lär nog hålla oss hemma oxå så länge han har feber om det nu inte blir lite varmare så man törs ut med vagnen en sväng iaf..
Så om det är någon som är sugen att hälsa på så finns det massa fika här ;)
Imorron ska vi till grannarna på middag och det bjuds på köttsoppa, fy tusan så gött!!
Vi pratade först om att göra tacos men sen började vi prata om köttsoppa så det blir det och det passar ju hur bra som helst i denna kyla :)

Alwin har varit trött och gnällig till och från idag och inte varit så sugen på att äta heller men till slut fick vi i honom gröt iaf..
Han drack endast 30ml välling innan han somnade så han vaknade efter 2timmar och åt upp resten..
Han behöver äta så han orkar sova hela natten..
Ska ta med en flaska med saft när jag går och lägger mig så det finns nära till hands om han vaknar, han vägrar nämligen dricka vatten på natten..
Har burit in hans säng i vårat sovrum nu när Jocke inte är hemma och ska jobba så slipper man sova kring golvet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0