Vi lever i en hemsk värld!!





Jag sitter här i mörkret och funderar..
Tänker på hur sjuka människor det finns bland oss och att någon som man levt med och har barn med kan göra såna hemska saker!!
Nu ikväll har det varit en riktigt tragedi i Smedsbyn där min syster bor..
En tjej som är 2år äldre äm mig har blivit ihjälslagen av sin förra sambo medans deras 2barn på 6mån och 2år såg allting!!
Hon hade idag fått vårdnaden om båda barnen och skulle hämta pojken hos pappan då han helt kallblodigt slog ijhäl henne ute på gården!!
Mitt hjärta värker då jag tänker på dom stackars barnen som nu blivit utan mamma och även då jag tänker på vilket hemskt sätt hon gick miste om livet..

Jag och Alwin var ju och hälsade på i Smedsbyn för nån vecka sen och då var vi till min systers kompis som just hade fått barn och där var även den här tjejen med sin lilla dotter.. En ganska liten och späd men mkt trevlig var hon och nu känns det bara så himla hemskt det som hänt!!
Även om jag inte kände henne så kan jag inte bara sitta här helt oberörd..

Ne usch och fy så hemskt!!


Kommentarer
Susanne

Men usch så hemskt.. Det är en hemskt värld vi lever i..

2009-08-26 @ 21:56:36
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Ida

Fy fan vad hemskt! Vilka jävla idioter det finns. Ja man kan inte direkt gå oberörd. Huvvaligen!

2009-08-26 @ 23:12:52
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0