Idag åker vi hem





Vi är ännu kvar i Smedsbyn men ska åka hem senare idag då Nova och Thomas kommit hem från Kluntarna för Nova ska åka med oss till mormor :)

Vädret är ännu hur härligt som helst men man kan inte vara ute allt för mkt då dom små blir så varm även om dom är i skuggan..
Igår försvann internet här och har inte börjat funka förrän nu typ så därför har jag inte kunnat uppdatrea något..
Vi var iaf till Luleå och gjorde stan igår men det blev bara en snabb sväng på stan innan vi skulle med Mira på Bvc där hon skulle få sprutor stackarn..
Men jag hann med att köpa en del kläder åt gossen och även några plagg åt mig själv :)
Nu tror jag inte vi behöver köpa nå mer kläder i 74 så det blir till att börja 80 nästa gång :)
Har köpt några plagg då och då i 74 så man slipper köpa allt på en gång och sen hitta annat man vill ha :)

På bvc passade vi även på att väga och mäta gossen (där har dom ett ensklit rum för sånt som man kan vara i själv) och han vägde hela 8890g och var 74.3cm så har har vuxit en hel del sen sist :) Storkillen!!

Vi tog oss även en promenad här i byn till flickornas farmor när vi ätit middag och så..
Det var riktigt skönt att få röra på sig men det var nästan lite för varmt.. Man måste som vara ute tidigt på morronen eller sent på kvällen för att inte avlida i  värmen..

Nu ska jag gå och se vad gossen gör för Therese säger åt honom hela tiden (han gillar att slita i hennes palm som står på golvet)


Kommentarer
sandra

Jaaaa ja ska dit ! :D

2009-08-06 @ 13:49:06
URL: http://sanbjo.blogg.se/
Anna

boooringgg !!!

2009-08-30 @ 01:56:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0