Stackars





Natten blev inte alls som jag önskat utan det var mkt gråt och oroligt i sängen..
När vi gick och ls oss så var Alwin ledsen och satte sig upp hela iden så till slut fick han komma och sova med oss och där han har sovit gott, han har varierat med att sova på mig lr på jocke lr tvärs över sängen :) Tänk att en sån liten kan ta så mkt plats :)

När han vaknade vid 5 tiden så hade han 38,2 så det vara bara ge Alvedon och då sov han gott till 8 snåret men sen har han haft feber hela dagen..
När jag tempade honom vid halv 1 när han hade ätit lunch så visade det 38,6 alltså högst hittills så vi håller tummarna för att den inte stiger mer!!
Han fick iaf Panodil då och sen la vi oss i stora sängen och mös tills han somnade och då höll han fast i min tröja :)
Jocke gick i duschen och sen fick han byta av mig då jag skulle duscha..

Imorron har vi tid på Bvc och vi ska då gå dit om han inte blir värre vill säga..
Det är läkarkontroll denna gång så det passar ju bra, då får dom ta en extra titt på honom!



Kommentarer
sandra

Nää sant.. kanske ja måste komma å titta på han näst vecka då ;)

2009-08-18 @ 14:40:22
URL: http://sanbjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0