Sööööndag!!






Vi håller ju på och byta bank och nu försöker jag få igång min internet dosa så jag kan välja motiv och kod till mitt kort men det vill inte funka..
Untan sladden går det hur bra som helst med när man sätter i den funkar det inte och man måste ha i den för att kunna fixa det med kortet.. Så typiskt!!
Får nog gå in på banken imorron och höra vad fan det är för fel..



Ikväll har jag och gossen varit hos Vickan på kalas en sväng innan det var dax att åka hem och natta lillen..
Han har varit jätte tjurig hela dagen då han varit trött för att han sovit för lite men sova ville han absolut inte göra..
Som tur var så var han på bra humör hos Vickan en stund iaf innan tröttheten tog över ige..



Helgen har då varit hur skön som helst!!
Hade gärna fått vara bättre väder men det har ändå varit riktigt avkopplande att vara där ute utan att känna att man har massa måsten och bara vara.. Har läst massor i min bok som jag även läste ut och har börjat på den andra som jag oxå hade med mig :)
Somnat väldigt tidigt om kvällarna har jag oxå gjort och det var välbehövligt då Alwin sovit jätte dåligt och vaknat före fan under hela veckan..
Inatt har han däremo9t sovit hela natten lång utan ett ljud..
Det är nog för att det är så mysigt att sova där ute ;)



Nu ska jag läsa lite bloggar och sen lägga mig och läsa i min bok, lt så skiter jag i bloggarna och fortsätter med dom imorron :) Man har ju missat en del undet helgen ;)


Kommentarer
Nyfiken

Hej =) Vars ska ni flytta ? Har ni köpt hus, vars någon stans :)?

2009-08-31 @ 09:59:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0