Solsken





Gud alltså vilket sommarväder vi har nu och så himla skönt är det!!
Jag och gossen har varit ute mest hela dagen..
Vi tog oss en promenad ner på byn för att sedan gå till Jennie och Meija och hälsa på :)
Så liten och söt hon var!!
Sen for vi ut på barnvagnsrace i solen :) Vi satt på Myggans uteservering och åt varsin skinktoast dom är ju så jäkla goo!!
Efter det traskade vi runt lite på stan innan det bar av hemåt igen..
Tidiagre ikväll tog jag och gossen cykeln på en liten sväng, skönt var det när det blivit lite svalare..

Imorron åker vi till Smedsbyn och blir där i 2nätter :)
Ska passa på att vara ute på gården i solen medans man kan..
Tror vi ska och hälsa på några kompisar åt min syster där i byn oxå och se på deras lilla tös :)
Och på onsdag eftermiddag blir det Luleå och kolla läget, är ju bäst fara på eftermiddagen så man hinner njuta av solen innan ;)


Btw så har jag köpt mig en Detox kur som jag ska köra igång med imorron så då får vi se sen om man märker någon skillnad efter :)


Kommentarer
sassan

Ja det var riktigt gott! =)

Visst är det härligt med sommar vädret! hoppas det blir lika bra i morgon!

2009-08-03 @ 22:38:01
URL: http://sassan86.blogg.se/
Josse

Tack igen för gratulationerna! Det är så mysigt att vara hemma nu hela familjen :D Nu sover hon så gott i sin vagga, men snart är det dax för mat igen ;) Kram!

2009-08-04 @ 09:26:02
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
sassan

Ja det blev riktigt fint, vi har just kommit hem från morgon promenixen. Har gått sedan kvart i 8 och det var jätte skönt! =)

Kanske att man skulle lasta gossen i bilen och fara till stugan o bada, nåja vi får se =)



vad ska du hitta på idag?

2009-08-04 @ 10:17:21
URL: http://sassan86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0