Sjuker





Nu verklar det som att gossen blivit frisk, äntligen!!
Han har sovit jätte bra hela natten i sin egen säng till 6tiden då han fick vällning och sen sov han med oss då han var rätt så snorig och ledsen..
Skönt att han börjar vara bra nu men då har ju självklart jag gått och blivit sjuk!!
När jag vaknade på morron kändes min hals som ett enda stort bowlingklot och jag kunde typ inte svälja, dessutom var det omöjligt att andas genom näsan så det vara bara och ta till nässprayen..
Och jag som skulle jobba imorron, så jäkla typiskt!!
Har iaf ringt och sjukanmält mig för på helgerna kan man inte göra det utan måste då ringa ut någon själv vilket kan vara ganska svårt och så är det nog bäst för min Brukares skull så jag inte smittar ner henne..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0