Så typiskt





Febern blev högre närmare kvällen som det oftast brukar bli så han fick Alvedon innan jag gick och la sig och verkade han ite svårt att somna fast han var jätte trött men till slut gick det och efter det har han vaknat några ggr.. Åhh jag tycker så synd om mitt lilla hjärta!!
Hoppas nu han får sova bättre inatt!!
Mitt halsont har som varit bra under dagen men som allt annat så blev även det värre nu under kvällen så vi får väl se hur många dagar jag ska måsta ha såhär.. Typiskt när man vill träna!!

Kanske man skulle gå och lägga sig ifall man får lika dåligt med sömn inatt och måste vara vaken med gossen.. ?


Kommentarer
sandra

Ja tittar ju på han everyday ju ;)

Haha jooo får ta göra de... fast ja jobbar ju oxå jämt.. fast nästa vecka jobbar ja 3 timmar på hela veckan... :D

2009-08-18 @ 09:17:02
URL: http://sanbjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0