PINK!!





Yes yes yes!!
Det blir till att åka till Sthlm i November och se på Pink :)
Gissa om jag längtar nå!!
Det kommer bli så jäkla kul!!
När hon var till Sverige för typ 3år sen så visste jag inte om det förrän 2dagar innan och då var det ju lite sent när man var pank och hela köret, så jag sa att om hon kommer till Sverige igen så SKA jag se henne så nu jävlar :)
Det blir jag och Tesse som åker och vi kommer åka lördagen den 7e November och åka hem onsdag 11e November.. KUL!!
Jag tycker hon är så grymt bra!!
Då vet ni det :)



Idag har jag, Alwin, Hanna & Wilma varit och strosat kring stan och jag hittade massor jag vill ha ttill både mig och Alwin så om nån känner för att vara lite generös så vill Alwin ha en Vct Nike dress från Team Sportia strl 86, En mjukis dress från Barnbutiken strl 80 (Suzie vet vilken), En Didrickson overall från InterSport strl 80 och sen kommer jag inte ihåg :)
Jag vill ha jeans leggings från Berlins, oversize t-shirt och huvtröja från InterSport och massa massa träningskläder ;)
Jag köpte där emot en svart Nike ryggsäck som jag tänkte ha när jag tränar, tänkte först köpa en grå och rosa men sen tänkte jag att Alwin kan ju ha den oxå om jag tar den i svart så det fick det bli :)


Vi har även haft besök av en karl som kollat på lägenheten och lät intresserad så vi får se om det blir något av det hela, hoppas de så vi blir av med den fort!!
Så har vi tvättat och jag har varit en sväng till Lisa och fika och prata bebis prat som vanligt  i deras nya lägenhet..
Idag är sista dagen för mig med onyttigheter för nu har jag fått mitt kost & tränings schema så nu är det bara till att följa det med punkt och pricka!! Så imorron bitti blir det morron prommis innan frukosten :) Någon som vill hänga på??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0