Måndag morron





Idag är vi uppe med tuppen här på Centrumvägen..
Gossen har börjat bli mer morronpigg nu så man har börjat lägga sig lite tidigare på kvällarna (försöker iaf) för att orka upp..
Igår kväll gick jag och la mig just efter 22 när jag hade legat och halvsovit på soffan en stund..
Var ganska trött hela dagen igår men bakis var jag då inte och skönt var ju de..

Lördagen var toppen!!
Vi hade verkligen jätte kul!!
På vägen hem hällde jag i mig i vinet jag hade kvar så det kanske var anledningen till att jag var så trött igår ;)
Gårdagen spenderades iaf i Nyborg hos Jimmy och Anna och sen for vi även till Alwins gammelfarmor/Jockes farmor och hälsade på  och när vi sen kommit hem kom Jimmy och Anna hit och även jockes päron och Fredde..

Idag verkar det bli fint väder som det nu varit i så många dagar :)
Funderar på om vi ska ta oss en cykeltur sen lr så tar vi en promenad med vagnen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0