Kräftor




Gårkvällen var riktigt trevlig!!
Jobbade till 17 sen cyklade jag till mamma och lånade hennes bil till Marahamn där Jocke och Fredde kom och hämtade mig med båten..
Väl i stugan gosades jag med gossen innan det var dax för kräftor/räkor och jag måste säga att det var riktigt gott, över alla fröväntningar!! :)
Det måste verkligen ätas igen!!
Vid 20 tiden körde Jocke mig iland med vattenskotern och rädd var jag som alltid annars när jag ska åka något med nån annan :)
Åkte förbi Jennies avskedsfest och kramades med henne innan jag for hem och la mig o sängen för att se Oth..

Idag jobbar jag 8.30-17 och sen har jag bjudit in mig på middag hos mamma så får vi då se när grabbarna kommer hem då ska här mysas för gud så jag saknar dom!!
Nu ska jag gå och kolla om min lunch är klar på spisen sen ska jag sätta mig på ballis och steka innan jag börjar igen :)



Kommentarer
sassan

Nja det syns lite men inte är det ju så mycket nu, jag skulle vilja gå ner typ 4-5 kg till men jag ska inte klaga! Men som du säger nästa sommar då jäklarns =) hur går det med träning o så får dig?

2009-08-09 @ 15:03:03
URL: http://sassan86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0