Kalas




Nyss hemkommen från en mysig kväll hos Stephanie :)
Hon fyllde nämligen år igår så vi har varit där och fikat och sett film :)
Jag är helt spräng färdig av allt jag har stoppat i mig så imorron blir det morron prommis för hela slanten!!

Mamma messade tidigare ikväll och frågade om jag inte kunde fara med Nova och Lovisa till Bjumis imorron och bada för Nova vill bada i "träsket" :) Så blir det sol så ska vi då dit och gissa om jag ska sola!! Gossen får stanna hemma med mormor det blir enklast så..
Kan bli lite mkt att hålla reda på Nova i vattnet och även Alwin som ännu är för liten för kall vattnet..

Jag hade inge på hjärtat så nu ska jag gå på bloggpromenad innan jag ska sussa kudden :)


Kommentarer
sandra

Ja men de är ju kul att handla...om man nu bara sku få flytta hem igen så hade de vart än roliigare att handla ;)

Jooo vi har bokat middag och på farmen så he blir nog bra :D

2009-08-07 @ 11:27:12
URL: http://sanbjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0