Hmmm??




Hade dom inte lovat typ regn idag??
På morron var det ju rätt svalt och skönt och inte sol syntes till så jag drog på mig lite varmare kläder men självklart kommer ju solen sen och steker som tusan!! :) Jag klagar inte det var ju mitt eget fel att jag klädde mig så..
Vi har iaf hunnit vara med Ida och Vickan och hälsa på Josse och lilla Frida och hon var verkligen liten och så himla söt :)
Hade inte tänkt vara så länge för vi skulle hem och städa och så var Alwin så himla grinig oxå och då känns det inte så jätte kul att vara borta..
Tror nog även han tyckte det var väldigt varmt idag för det är ju så jäkla kvavt..

Som vanligt hade jag inge vettigt att skriva så nu ska jag gå och ge min griniga gosse tutten så han kanske somnar och sen ska jag fortsätta plocka här..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0