Hetta





Shit alltså vilken hetta vi har haft idag som många andra dagar!!
Började dagen med en prommis på 1½timme  och jag kan lova att jag höll på att flyta bort!!
På strandpromenaden var det rätt ok när det fläktade men sen höll jag på att dö..
Skönt att man tog sig ut iaf!!

Sen har jag varit med Lovisa och Nova i Bjumis så dom har fått bada och jag har solat lite men nog är man då lika blek för de!!
Annars har det väl inte hänt allt för mkt alls..
Killarna mina har åkt ut till stugan så jag blir själv hela helgen.. :(
Jobbar lördag söndag så därför blev jag hemma..
Ganska skönt ändå med lite egentid men jag saknar gossen hur som helst!!
Funderar på vad jag ska göra och jag tror det lutar åt en cykeltur på någe tag och sedan kanske jag städar lite om jag orkar..



Kommentarer
Ida

Åh vad söt bild!

2009-08-08 @ 00:00:48
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0