Finally




Idag har jag och Alwin spenderat dagen med syster och flickorna, alltså Alwins moster och kusiner :)
När kolckan vad kring 11tiden tog vi vagnarna och gick till mamma för att hälsa på och här blev vi hela dagen och är ännu kvar..
Jag har ätit middag här och gossen har nyss vilat en stund men strax ska vi börja traska hemåt så får vi då sen när Jocke kommer hem om jag far och tränar beroende på vad kolckan hinner bli :)

Har även raggat upp en tjej som ska hjälpa mig med kost och träning så att jag nångång får bort dessa gravid kilon som är hur jobbiga som helst att bli av med :)
Så på måndag ska jag börja skriva kost och tränings dagbok och där får man ju inte utesluta något så ska jag sedan lämna det åt henne så hon kan lägga upp ett kost schema åt mig som jag måste vara stenhård med att följa för att det ska hända något..
Men även sen ska jag fortsätta med att skriva dagbok och lämna åt henne 1gång i veckan för att få mer press på mig själv och så att även hon kan se bättre hur det går för mig :)
Jag känner mig riktigt taggad nu så nu behöver jag bara få Jocke att sluta äta gotta i min närhet till en början iaf :)

Så ni kan ju gissa om jag ska njuta nå i helgen av att få äta vad jag vill ;)

Nu ska jag packa ihop våra saker och börja gå hemåt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0