7 Månader





Idag är gossen hela 7månder och jag känner att jag inte alls hinner med!!
Han är ju värsta stora killen nu som kryper, säger en del ord, vinkar och massa annat, vart har all tid sprungit iväg??
Våran älskade lilla gosse bara växer och växer och snart går han väl oxå så som han klättra och ställer sig överallt :)
Tanken slog mig även idag att nu är det bara 5månader kvar tills han flyyer 1år och ska börjar på dagis och den tiden kommer väl gå lika fort gissar jag..
Hur ska jag klara av att lämna mitt lilla hjärta på dagis när man annars är med honom hela dagarna??
Tur det är ett tag kvar iaf så kanske man hinner vänja sig vid tanken..

En bild på våran snygging :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0