Värme





Vilket väder vi har haft hela dagen idag och ännu lyser solen för fullt!! :)
Spenderade förmiddagen med mamma och vi var på colorama och kollade tapeter, hittade 2stycken som jag tyckte var jätte fina men vet som inte om det är någon färg jag skulle vilja ha.. Så var vi på EM och tittade och där fanns det oxå en hel del fint.. Så blev jag även bjuden på kycklingsallas på Myggan, Yummie!!  Annars var vi mest och körde runt för hon hade en splirrans ny golf som hon fick ha under dagen medans dom la om till sommar pjuckor på hennes golf :)

Har även hunnit säga upp lägenhetn idag och imorron skulle dom lägga ut den på nätet så är ni i behov av en lägenhet så passa på för den är fin fin :) En 3a på 70kvm och billig är den, kostar inte nå mer än en 2a.. De e najs!!

Sen har jag och mina pojkar varit och promenarat lite kring stan så var vi på inter sport där jag provade några promenad/jogging skor för det är jag verkligen i behov av, tycker alltid man är öm någonstan på fötterna när man varit och gått så det ska inhandlas snarast möjligt men tyvärr får jag ju inga pengar förrän måndag och jag är fattig som en kyrkråtta..




Ne nu ska jag kolla lite innan det är dax att dra på sig träningskläderna och gå mot tc :) Ikväll blir det pump :)



Kommentarer
Josse

Nice! Längtar tills vi också har hus, så mysigt med något eget! Kör hårt på pumpen, träna lite pump för mig med ;)

2009-04-23 @ 19:21:38
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0