Usch så ont jag fick i hjärtat!!







Shit så skönt det var att sitta ute på balkongen en stund idag, hann iaf sitta 45minuter innan gossen vaknade och jag sat dessutom i linne :)
Blev in så mkt av att hänga ut sängkläderna för vi var ju på bvc med gossen som fick 2sprutor och usch så ont han tyckte att det gjorde.. Det var verkligen jätte jobbigt att se honom få så ont!! Jag är ju själv spruträdd (blodprov går väl bra men sprutor med vaccin gör ont) så det var verkligen obehagligt!! Jag höll ju på att börja gråta där jag satt med lill gossen i knä.. Och om 2månader ska vi dit igen och få spruta.. Ne usch och fy!!


Efter vi varit där så gick vi bara hem så jag fick byta skor och sen traskade vi ner på stan där vi kollade i lite affärer och sen kom Therese och vi gick och köpte glass som vi sen satt på en alkis bänk och åt :) Och när vi kom hem var det bara fixa käk för klockan hade hunnit bli mkt så vi åt väl middag vid halv åtta tiden typ..
Gossen ligger och sover nu och jag hoppas han sover hela natten och slipper ha ont.. Han sov i vagnen i 3timmar efter han fått sprutorna och man märker oxå att han hade ont i benen när man tog i dom.. Stackars lill hjärtat!!


Nu ska jag oxå häva mig i säng för imorron måste jag pallra mig till chefen för att få schema osv för 1a maj börjar jag jobba igen..


Natti!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0