Shit alltså!!





Jag har suttit och kollat på tapeter nu ett tag och jag säger då det, shit vilket hav med tapeter det finns!!
Hur ska man kunna välja vad man vill ha när det finns så mkt fint att välja på?? Nog är det ju enkelt när man hyr lägehnet och bara får välja från 2tapet böcker fast då är det ju inte dom snyggaste direkt, nog för att jag är nöjd med dom vi har nu iaf :)

Jag har inte riktigt hört med Jocke hur han vill göra men får jag som jag vill så blir det till att tapetsera om i vardagsrummet på en gång iaf så har man gjort bort det så får man ta annat eftersom.. Var en vit tapet där inne men så var det en ful bård högst upp och det var inte snyggt!!
Annars är det väl Alwins rum som behöver nya tapeter för där inne var det röda med hjärtan och det är ju lite väl flickigt men i det minsta sovrummet var det tyå ljusblåa så det blir nog hans rum till att börja med :)

Åhh gud så kul det ska bli att inreda alltså!! Helst vill man ju göra allt på en gång men som sagt så får det bli eftersom annars blir det så dyrt och så måstye man ju ha nå att pyssla med ;)



Kan då lova att köket är riktigt fint så där behöver vi då inte börja fixa nå :) Och nu får vi äntligen diskmaskin!! :)





Kommentarer
Jonna

Heej, va skoj at ni också ska bli husägare. Får man fråga vart ni köpt hus? / Jonna

2009-04-21 @ 22:15:44
URL: http://russels.zoomin.se
Josse

Vad skoj med hus! :) Blev det det på näsbyn?

2009-04-22 @ 08:06:32
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Elin

Är allt bra avundsjuk :) Vad kul!

2009-04-22 @ 17:31:04
URL: http://elinrydberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0