Pjuh






Nu tror jag äntligen jag har fått Alwin till att somna.. Han var jätte trött vid halv åtta tiden och somnade en stund i min famn men vaknade sen och somnade om igen efter en stund i farmors famn men sen efter han ätit så var han hur glad och pigg som helst.. Höll på och "prata" och jyra på en massa så till slut gick jag och la honom i sängen där han legat och jyra ett bra tag innan han nu slöt ögonen..




Jag är oxå trött och ont i ryggen har jag.. Så himla typiskt nu när det varit bättre ett tag men jag tror det är för att jag inte tränat nå i veckan så måste nog göra lite rygg övningar imorron så kanske det blir bättre.. Kanske tar vetekudden oxå och lägger på..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0