Mjoo






Jag hade bokat in mig på pump imorron för någon dag sen då jag inte visste om Jocke jobbade lr inte men det gör han ju så då trodde jag det var kört med min träning men då kom jag på att mamma är ju ledig imorron så hon ska vara med gossen medans jag tränar  :)
Gud så skönt det ska bli, det vart ju ingen träning för mig förra veckan..










Jag känner mig lite sådär nere lr vad jag ska säga..
Det känns liksom som att jag och Jocke inte har så mkt tid för varandra, ..
Oftast på kvällarna när gossen har somnat så är man dötrött själv och går och lägger sig inte allt för länge efter honom, man orkar inte ens se en film lr liknande för att man är så himla trött i roten.. Känns ju lite bittert..
Men jag älskar mitt hjärta lika mkt för det!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0