Lördag morgon






Inatt har jag sovit riktigt bra och gossen har sovit till 6 innan han vaknade och ville ha mat, nu har han sovit 8-9 timmar i sträck varje natt i en vecka vilket är himla skönt!! :) Då vaknar han oftast vid 6-7 tiden och vill ha mat och ren blöja sen somnar vi om till 9-10 tiden :)
Jocke ligger ännu och sussar kudden han har skallebank idag så det är nog bäst låta honom sova så kanske det går över.. ;)

Idag hade jag tänkt dammsuga lite här och byta säng åt gossen för han bökar omkring så mkt i vaggan och sen när han vaknar och börjar vifta så slår han händerna i kanterna vilket inte kan vara speciellt skönt så nu blir det spjälsängen för hans del.. Fast jag måste ju erkänna att det är himla skönt och enkelt med vaggan för vaknar han och vill ha tutten så behöver man bara sträcka lite på armen och ge honom den för vaggan är typ i samma höjd som våran säng, men allt för våran gosse!!

Nu ska jag ta och leka lite med honom en stund :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0