Kvällsmys med gossen







Oj oj så trött lill gossen var ikväll.. Just innan åtta tiden började han vara lite gnällig så jag hade honom i min famn och han mös mot mitt bröst och höll nog även på att somna några ggr.. Men han var så gosig och när man myser med honom sådär så blir han alltid så svettig då han ligger mot en så ni kan ju gissa om han hade nå krull på en sidan huvudet när jag la honom i soffan då jag skulle fixa mat åt honom :) Han är ju bara för söt!! Han åt upp sin mat och sen märkte man att han bara ville sova så jag la honom i sängen och han somnade.. Skönt om man får in att han somnar själv som han gjorde i början innan han fick ont i magen.. Är ju som jobbigt att måsta söva alltid men när han har haft ont så har man inte haft så mkt annat till val än att bära och vyssja tills han somnat.. Men nu är det ju näst in till helt bra i magen, peppar peppar!!




Jag börjar faktiskt oxå vara ganska trött jag ska väl oxå häva mig i säng snart men kanske väntar tills Jocke kommer hem iaf :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0