Klantarsle!!







Idag hade vi planerat att vara här i Nyborg för att tvätta bilen och sätta på sommar fälgarna men när vi inte hittade bultar till fälgarna så åkte vi in till Kalix igen på Däckpolarna så dom fick fixa det..
Sen åkte vi tillbaka hit och gick in för att ge gossen mat och jag började hänga tvätt som vi tvättat och då hör jag när Jocke skriker nånting sen när jag kommer ut i köket ser jag när han kutar ut på gården för att i nästa sekund se att bilen rullar ut mot vägen.. Shit alltså jag hade visst glömt lägga i en växel!! Som tur var tog det stopp vid vägkanten och Jocke hoppade in och backade in på gården igen..
Jag har aldrig lyckats med något sånt tidigare men eftersom det är turbo på bilen så ska man ju stå igång med den en stund efter man stannat och då brukar jag lägga ut växeln för att slippa hålla på kopplingen och sen glömde jag lägga i den igen.. Så det blir till att börja använda handbromsen nu för att vara på den säkra sidan när man börjar bli lite lätt senil..

Nåja det blev bra med fälgarna på men jag tycker nästan dom ser lite små ut..
Bilen är avspolad så det blir till att tvätta den ordentligt i helgen ist..
Nu ska jag ta och packa ihop gossens saker här så vi kan åka och hämta vagnen på klubben när han vaknar och sen styra mot Kaaaaalix för att kolla på nå hus :) Och nej vi ska inte köpa!! Vi ska bara se.. Mitt där det är så kanske man hittar nå som man faller för och då kanske men vi har då inga planer på att köpa nu iaf..


Adjöö!!


Kommentarer
Vicky

vad ska ni se på för hus?

2009-04-16 @ 16:11:57
URL: http://victoriakekholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0