Jepp






Det känns som att den här dagen bara har rusat förbi..
Efter jag hade ätit frukost så for jag Alwin och mamma iväg på en liten ride och kollade på hus :) Vi var till gammelgården, stenbäcken och runt på massa ställen här i Kalix :) Så var vi även och fixade så vi får bo kvar här och sen var vi och handlade.. När vi kom hem så var både jag och gossen jätte hungriga så det blev lunch för oss och sen har vi vilat från 12.30 till 14.30 och gud så skönt det var!! Var så länge sen jag vilade på dagen så det var riktigt skönt.. Hade tänkt gå ut med vagnen nu men kom på att vi har tvättstuga klockan fyyra så det blir inget med det för sen måste det fixas middag så man har ätit och så innan spinningen ikväll :)
Vet inte riktigt hur jag ska palla spinningen för jag har en jäkla träningsvärk i mina ben :) Nåja..




Nu har gossen börjat bli bättre iaf så vi får hoppas det håller i sig :)





Kommentarer
Ida

Jag tror du kommer klara spinningen bra. Man ska ju träna bort träningsvärk.. JAg tror faktiskt det stämmer. För förra gången jag var på BP hade jag världens träningsvärk i benen och nästa dag hade jag inte ett dugg ont nå mer.. Trodde deet skulle blir värre, men icket! ;)

2009-04-29 @ 16:25:53
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0