Jag känner mig duktig







Är nyss hemkommen från en 50minuters rask promenad.. Hade gärna gått en stund till om jag inte hade fått skavsår.. Det är ju så jäkla typiskt att man alltid ska få skavsår då man köpt nya skor men det är bara gå på så blir det ju bättre.. Är väl inte allra värst men det är ju ändå inge skönt.. Var iaf och köpte mig nya skor idag så jag var ju tvungen att testa dom så jag tog med gossen i vagnen då Jocke for iväg för att spela innebandy så behöver man inte känna att man inte gjort nå vettigt idag iaf..

Tidigare idag har jag gossen och mamma varit och hälsat på min gravida syster i Smedsbyn.. Hon skrev igår och frågade om vi inte skulle komma dit snart så jag frågade om hon saknade oss vilket hon gjorde ;) Så då for vi dit en sväng idag.. Tror hon är lite bebissjuk nu när hon går och väntar på att deras bebis ska komma fast det kan ju vara kul med lite sällskap oxå.. Hennes BF var igår så nu väntar vi med spänning på Alwins lill* kusin :) Ska bli så kul med en till liten bebis att snossa på.. Hoppas bara hon slipper gå över lika länge som mig för det är verkligen ingenting man önskar någon för det är så grymt jobbigt, speciellt när alla frågar 1000ggr om dagen om det inte kommit någon bebis än m.m Men jag sa åt henne att jag tror den kommer i helgen så vi får hålla tummar och tår för det!! :)

Gick förbi mamma på våran promenad och lånade Australia som vi ska se sen ikväll, har hört att den ska vara bra..
Har ni sett den?? Vad tyckte ni isf??





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0