H&M





Nu har jag beställt mig lite kläder från H&M så man slipper gå i massa mjukis kläder bara för att allt annat är för litet..
Men jag arbetar ju på att göra något åt saken fast så länge måste jag ju iaf ha något fint att ha på mig..
Så beställde jag även en söt liten soloverall till gossen.. Jag tycker det är roligare att köpa kläder åt honom i butikerna och så är även en del kläder billigare i affären än i katalogen så shoppar där ist :)

Idag har vi inte alls gjort många knop för gossen har varit ganska grinig igår kväll och idag och har lite förhöjd temp men det är inte mkt men då är det bäst vara hemma så det inte bryter ut nån värre sjuka..
Jag har gjort ett storkok med grönsakssoppa som jag ska frysa ner i portioner så jag har lunch om dagarna och så åt vi även det till middag..

Nu ska jag gå och fixa så vi kan byta säng åt gossen :)


Hejs!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0