Glad Påsk!!







Sitter i soffan och bara slöar, gossen han har somnat i min famn så jag har lagt ner honom på soffan och pappa Jocke ser på simpsons som vanligt. Usch och fy vad jag hatar den serien!!
Trist att det ska vara så grått och trist väder, det hade ju varit mkt roligare med sol och värme!!
Jag frågade Jocke tidigare om vi skulle fara och köra skoter en sväng senare men han lät inte så jätte sugen så då lär vi ju inte hinna med något sånt i år för snart är ju all snö börta..

Jag är lite fundersam över vart mitt påskägg är för än så länge har jag då inte fått något :(
Det hör väl ändå till påsken att få ett påskägg, lr??






Glad Påsk till er alla!!



Kommentarer
Josse

Jag har inte heller fått något påskägg, det betyder nog att man börjar bli vuxen kanske? haha. Förra året fick jag dock ett men det var fyllt med påskpynt och inte godis :P



Glad påsk!

2009-04-11 @ 17:48:24
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Hanna

Fick du nå påskägg?

Jag har då inte fått nå påskägg. Fast Jonas fick ett av mig :P

2009-04-12 @ 13:47:35
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0