Frusen





Alltså jag fattar inte varför jag fyser så jäkla mkt..?
Igår kväll satt jag här i soffan och höll bokstavligen på att frysa ihjäl så jag hoppade in i duschen och duschade VARMT!!
Efter det var jag varm iaf.. Men nu sitter jag här igen och fryser som en tok!!
Iskalla händer har jag och sitter med fleecetröja men det verkar inte ge mig nå värme..
Jag har ju alltid varit frusen av mig men under graviditeten fick jag prova på att slippa frysa vilket var fruktansvärt skönt så jag hade nästan glömt bort hur jobbigt det är att gå runt och frysa hela tiden..
Nåja på en timme är det pump som gäller och får jag inte upp någon värme då är det ju något fel!!





Kommentarer
Mammi..

Ett gott tecken på att man tappar kilon, är just att man fryser ;=))

2009-04-28 @ 14:56:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0