EM 2008



Såhär såg gossen ut här om dagen när vi var i Nyborg ;)



Visst är han snygg ;)


Kommentarer
sassan

Ja det kan jag förstå, inte kul när det blir så mycket utgifter från första bvörjan. vårat hus hade ju också en vattenskada när vi flyttade in men förra ägaren stog för hela kostnaden så då gjorde det inte så mycket.



Nu efter att vi gjort köket har vi bara en toa kvar sen är hela huset top fräsch invändingt¨och efter det så kommer vi väl sattsa pengarna på att måla om huset i en annan färg för vi gillar inte riktigt färgen men det är ju inget akut så det kan gott vänta ett tag, sen så ska trädgården göras o sånt lite mindre fix =)



Ja jag kännde inte tänder första tiden på gossen heller. Har du testat on det funkar med tutte då?

Dennis vägrade ju ta tutte när han födes men när tänderna började dyka upp så tog han tutten och det har hjälpt honom att sova på natten iaf.

Dennis fick son 3e tand här om dagen =)

2009-04-28 @ 19:53:58
URL: http://sassan86.blogg.se/
Anonym

ha en trevlig kväll :)

2009-04-28 @ 19:55:50
URL: http://metrobloggen.se/helenasl
Josse

Jo jag oljar in mig med dusch & bad olja varje gång jag duschat + att jag smörjer magen när jag får kliattacker med en kakao bodybutter som jag köpt i thailand :) Kan nog förebygga bristningar till viss del, men det har ju ändå med hormoner att göra så är det tänkt att man ska få dem så hjälper det nog inte hur mkt man än smörjer. Men det är ju skönt att smörja och är huden smidig så borde det ju förebygga lite iallafall :)

2009-04-28 @ 20:34:07
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Madde

Hej! Gud vilken fin blogg du har =)

Jo jag har ju börjat med dom men har väl inte märkt nån stor skillnad ännu....svårt att komma ihåg att ta dom 15min innan man ska äta haha....tränar ju mycket och äter inga kolhydrater så jag vet inte om viktnedgången beror på det el tabletterna....hmm

Finns säkert bättre grejer men då får man ju betala mer pengar oxå...

Kram Kram

2009-04-28 @ 21:51:22
URL: http://maddefor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0