3 Månader





Idag är gossen 3månader och jag säger som jag sagt tidigare, shit vad tiden går fort alltså, jag hänger inte med!!
Tänk att det redan har gått 3månader, det är ju helt sjukt hur fort tiden går!!
Nu är han en glad liten kille som har börjat upptäcka en massa saker, man ser nya framsteg varje dag..
Han kan vända sig, har börjat greppa saker, "pratar" och låter en hel massa, och skrattar och är glad mest hela tiden..
En jäkla vilja har har dessutom fått, han tycker det är jätte kul att få sitta i knä lr bara sitta själv om man håller i honom och då jobbar han på och försöker ta sig framåt men jag förstår inte riktigt vart han vill :) Sen efter en stund brukar han bli arg när han inte tar sig nånstans.. Jag tror inte alls det kommer dröja länge innan han sticker iväg för han har så himla bråttom.. :)






Desstuom så fyller jag och hjärtat 1½år idag :)





Kommentarer
Josse

Men det var ju snällt att ni fick ett påskägg iallafall;) och att Alwin fick ett också! Inget påskägg alls här inte, däremot middagar på olika ställen så mat har man ju fått sig. Gott med påskmat!



Oj vad tiden går fort, när han redan blivit 3 månader! Hur länge har du tänkt vara mammaledig?

2009-04-12 @ 22:43:25
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Hanna

Okej :)

2009-04-12 @ 23:02:31
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0