Uppe med tuppen







Idag är jag ledig och har stigit upp klockan 7.. Hör och häpna :) Jag var tvungen att fara och lämna R-test apparaten innan halv 8 så det var bara att pallra sig upp.. Slet på mig kläder och gick dit och sen hade jag tänka lägga mig och sova igen när jag kom hem men kände mig så pigg så det kändes onödigt :) Så här sitter jag nu..
Hade tänkt ta mig en dusch lr kanske ett bad så man blir ännu piggare och sen plocka undan lite här och börja packa väskan inför fredagen.. Fatta att det bara är 2dagar kvar nu, jag längtar!!

Kl:12 ska jag på ansiktsbehandling på hudverket och det ska bli så himla skönt!!
Sen vid 14 tiden kommer Jennie hit och ska klippa mig :) Känns så himla skönt att frisören kommer hem till mig ist för att jag måste fara nånstans.. Har tvätt mellan 16-21 så vi får tvättat kläderna innan vi åker.. Tror lillasyster skulle komma hit oxå när mamma jobbar ikväll.. Så dagens schema är fullspäckat :)

Hade faktiskt tänkt hinna fara och plocka lite mer vinbär under tiden jag tvättar så vi kan frysa ner och göra mer saft sen när den vi har tar slut :) Hade ju trots allt inte plockat så mkt så det blev bara tre flaskor och i det här huset tar det slut fort.. Speciellt när det är nån som gör så himla god saft ;) Tihi

Nåja nu ska jag göra nån nytta här :)

Have a nive day!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0