Tisdag





Inte har man då blivit frisk än inte.. Har varit sjuk nu i 6 dagar.. Är inte van att vara sjuk så länge.. När jag har feber brukar jag ha det 1-2 dagar och sen är det borta men inte den här gången.. Nåja jag blir väl frisk nån gång..

Har varit förbi min chef tidigare medans jag hade ork och hämtade nya schemat och bad henne skicka hem ett nytt anställningsbevis för utan något sånt tänker jag inte jobba!!
Sen beställade jag en kycklingsallad från myggan och for hem och åt men jag orkade inte så mkt så den står i kylen och väntar på att bli uppäten men det får bli efter jag har vilat då kanske jag orkar :) Hade tänkt lägga mig och vila för en stund sen men kom på att gubben slutar jobba tre så då vaknar jag när han kommer då är det lika att vänta tills han kommit hem :) Han är nog säkert trött när han har börjat så tidigt idag..

Hade ju velat fara på Ikea idag men känner att det hade blivit tungt och så tyckte Jocke att vi skulle ta det i helgen ist och då är jag förhoppningsvis frisk oxå :) Så jag får väl försöka klara mig.. Har äntligen hittat ett skötbord på Jysk som föll mig i smaken och det är tom vitt som jag vill ha det så jag har ringt och lagt undan det till lördag så då har vi inget annat val än att åka till Haparanda :) Hihi




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0