Jag är fan sämst!!





Alltså jag känner mig jätte stressad inför resan för att jag inte börjat packa lr nå.. Har inte ens börjat skriva en lista på vad jag måste ha med mig och det är ett måste för annars glömmer jag hälften.. Kommer säkert bli en stressig sista minuten packning så brukar det ju oftast bli.. Håller iaf på att tvätta nu så att allt är rent och frächt när vi ska fara.. Så om jag är riktigt duktig kanske jag börjar min packning ikväll?? Vi har nyss varit och handlat solkräm och shampo och annat sånt man måste ha med sig.. Jag är ju ganska dum som inte börjar packa nu när jag ändå sitter här och inte gör nån nytta men det känns som jobbigt.. Kanske fyller mp3n med massa musik ist så jag har nå att lyssna på på flyget..  Hinner ändå knappt börja packa så ska jag fara till Millan där vi ska se Idol :)

Nog svammlat nu ska jag fixa musik :)


Heipa


Kommentarer
sassan

Jo det börjar bli tufft. Men tack o lov så mår iaf grabben bra och det är huvudsaken. Var på koll idag igen och prover o blt var något bättre. Kändes skönt att höra! =)



Läste att ni ska ut o resa. Vad roligt! Hopps ni för en trevlig semester med mycke sol o värme!

2008-09-11 @ 00:32:37
URL: http://sassan86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0