Hemmafru?







Har inte orkat blogg på några dagar för jag har inte vetat vad jag skulla skriva..
Nå jag kan väl berätta vad jag har sysselsatt mig med i helgen..

Fredag började min lediga helg men for och jobbade iaf 11-16 sen kirrade jag middag det blev lax, potatis och hallandaise sås :) Mums!! Sen for jag och Ida på stan och köpte presetnt till Vickan och efter det åkte jag och Jocke till hans farmor i nyborg och plockade vinbär och lite potatis.. Sen på kvällen var det mys med brudarna hos Vickan och efter det kollade jag Oth innan jag somna :)

Lördag var en slö dag, kollade Oth och sen började jag göra saft av vinbären som vi plockat, under tiden gjorde jag även mat och det blev Lövbit, hemmagjord klyftpotatis, sås och persiljesmör :) Så se vilken hemmafru jag har blivit ;) hihi
När saften var färdig så drog jag till Vickan för att fira henne och där bjöds det på fruktsallad, frukter doppad i choklad, chokladbollar, glass m.m Riktigt smaskigt var det.. Vi kollade även Playa del sol och mös på..
När jag och Ida sen promenerade hem tyckte jag att vi skulle fara ut på byn och titta en sväng eftersom det var så länge sen jag gjorde det så vi tog deras bil och for :) Var även runt på typ stenbäcken och djuptjärn och bara körde.. Sen när hotellet stängde åkte Jocke hem med oss och jag kröp ner under täcket och såg Oth som vi även har gjort typ hela dagen idag :)


Tänkte lägga upp lite bilder men det verkar inte funka så vi tar det en annan gång..





Nu ska jag hoppa i duschen så Jocke får se Oth avsnitten jag sett medans han inte varit hemma och sen ska jag fortsätta kolla :) Det är ju så himla bra!!




Kommentarer
milla

i morgon kl 16.00 ska vi å kolla brukar kalixbo vara snäll med tapetsering? å andra saker ?

2008-09-08 @ 13:01:40
URL: http://millvall.blogg.se/
Hanna

joo det gör hon, känns då som att hon blir tyngre :)

2008-09-08 @ 16:55:54
URL: http://wildbee.blogg.se/
Hanna

Okej va spännande! :) Jag gick upp allt som allt kring 10 kg, o det är så skönt att jag inte gick upp mer, är ju många som går upp i massor.



Och jag har nästan gått ner allt redan, bara 2 kg kvar så är jag på samma. Men hade tänkt gå ner, men det lär man nog göra med alla promenader man kommer att gå nu hädanefter :) Så man får ju hoppas på det!!

2008-09-08 @ 21:11:27
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0